30 % på Cubus!!! bara idag!

30 % idag på Cubus!! Glöm inte bort det.. Men kom ikväll istället så hinner vi ses lite :) Jag jobbar ju 15-21! Inte för att man brukar hinna prata så mycket, vi brukar mest stå och mata i kassorna. Men idag gäller ju erbjudandet hela dagen så då kanske det blir lite lugnare ikväll! Men 30 % gör faktiskt ganska mycket. Speciellt om man ska köpa något dyrt :) haha..

Innan jobbet ska jag på två timmars mattelektion. Måste verkligen gå på dom nu när det snart är slutprov och nationella och allt sånt. Men inte långt kvar, skönt!

Åh vad roligt det är att få bättre lön än man har trott! Det gillar jag verkligen. Men jag kommer inte få den förren om en vecka eftersom det krånglat med överföringarna och allting nu när jag har bytt bank och så. Men jag vet att pengarna väntar på mig ;) hehe.



 

Åh jag är så kär i min Rickard idag :) Världens finaste bästa älskling! <3

Haha jag är såklart kär i honom jämt men idag är jag alldeles extra kär. haha!

 

 

HA EN BRA DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0