Farväl min sköna ;)

Har varit i Hedesunda sen sist jag skrev.. Så mysigt har vi haft det. Inatt satt jag, Josefin, Anders och pappa ute i skogen och grillade och åt ost och kex läänge. Vid Anders stuga i Vinnersjö. På natten sen när vi skulle hem så var jag huur rädd som helst. Man måste gå typ en km dit mitt i skogen och det var läskigt!

Imorn bitti kl 5 åker Rickard till Liverpool. Dom blir bjuden av jobbet. Deras chef är så himla snäll! De ska dit och titta på fotboll, bo på hotell och ha det allmänt mysigt. Jag är live avis faktiskt ;) Sen när Rickard kommer hem på tisdag morgon så åker vi direkt och hämtar vovvsi..

Jag jobbar imorn 10-17.30. Sen bär det av ut till Hedesunda för att fortsätta umgås med VÄRLDENS BÄSTA pappa och Josefin. De andra syskonen är i Småland så vi har varit alldeles ensamma nu, bara vi 3. Hehe skönt ;)

30 % på Cubus är sista dagen imorn så ska ni shoppa, passa på att gör det imorn för sen är det slut! Plus att jag jobbar ju, så om inte annat kan man ju komma in och hälsa på mig ;)
Nu ska jag och Rickis bada. Sen blir det film och mys. Har ätit tacos nyss och det var hur gott som helst! Hehe jag och Rickard brukar ju typ aldrig vara ifrån varanda så nu måste vi ju verkligen ta farväl.. Det är ju ändå 3 (!) hela dygn vi ska vara ifrån varandra.. hahah ;D

Ha en trevlig fredagkväll.. Det tänker vi!

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!! (Och Amanda såklart) :) <3

2009-05-24 @ 21:56:34
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0