Man blir så less på omoget folk ibland

Ja det blev inte så mycket träning för mig ikväll kan man säga.. Jag tänkte åka och simma medan Rickard var på sin träning. Så jag åkte dit till halv 7, var ute tio i igen. Det var proppat av en massa omogna fjoll-killar i min ålder. Kan ni fatta? De var runt 18 och betedde sig som om de vore 9. Tror de hade simskola eller märkestagning eller nåt sånt.. Jag fick psyk och gick ut efter 3 längder. De simmade framför mig och drog ner badbyxorna och lyfte upp stjärten ovanför vattenytan, och så hade de pungen fastklämd mellan låren så att den också skulle synas. Så simmade de.. Och så höll de på och hoppade i precis framför och betedde sig allmänt barnsligt. Omogna som tusan! Deras lärare eller vad de nu var blev också arg på dem, men de skit i alla där totalt.

Man ska ha barnasinnet kvar och inte vara "övermogen" eller nåt sånt där. Men är man 18 år håller man inte på sådär..
Haha iofs kan jag vara VÄLDIGT omogen när det gäller vissa andra saker. Men inte på det där sättet. Det var att inte bete sig alls, urflippade. Hehe nog om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0