Upp och ner, ner och upp

Ibland känner man bara att man inte alls är på humör till nånting.. Så har det verkligen varit i några dagar nu, speciellt igår och idag. Allmänt nere och less.. Men imorse ordnades allt upp och jag ger det en ny chans. Så omstart på ny kula och glöm resten! Så får vi se hur det blir.

Jag har äntligen tagit tag i skrubben nu. Så nu är det bara lite hyllor och grejer som ska upp där inne så man kan organisera lite :P För just nu ligger allt på golvet. Men det är sorterat och mycket har jag tagit ner till förrådet i källaren (som jag för övrigt vågade gå ner i ensam igen. Jag tror minsann att någon växt på sig..) Jag var helt svettig efter att ha burit ner allt. Speciellt Rickards enorma samling med tidningar. Den lådan var astung.. Haha jag fastnade med tidningarna och började bläddra i dem. Fy tusan va snygga kroppar endel tjejer har alltså.. Jag förstår på ett sätt att de viker ut sig :P Aja... Nog om det.

Jag har iaf varit ner på Stadium och köpt ett par extra trosor till min nya bikini. Jag var lite för optimistisk när jag köpte bikinin, så det fick bli en större storlek på trosorna. Överdelen passade perfekt! Så nu ska det förhoppningsvis bli skönare att simma. Jag har ju bara haft såna där trekantsbikinisar och det gör så himla ont i nacken efter ett tag, så det fick bli en bättre nu. På rean var den, me like!

Ikväll ska jag iaf jobba. 19-23. Hoppas det går bra.
Nu ska jag börja med maten så den står på bordet när älsklingen kommer hem. Då blir han glad ;) hehe

Föresten. Igår när jag kom in till stan hade Rickard gjort så mysigt. Han sa att han skulle träna och inte skulle komma hem förren 8 så jag trodde inte att han var hemma. Men sen när jag kom in var han hemma ändå och så lös det ljus i hela lägenheten och så hade han gjort god mat och gjort så fint här hemma. Sen blev det bad och gos. Jättemysigt! Älskar min Rickard <3




Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja de kan du ju! :)

Vet inte vilken tid precis som jag är hemma. Jag och mican ska åka och handla.. sen ska jag ut, vill du inte hänga med då?! vi ska vara här! vore skitkul! vi får höras imorrn! pöss

2009-03-05 @ 23:21:27
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0