Va det är synd om mig

Åh jag måste få beklaga mig lite nu :( Jag har hört att det blir lite bättre då, speciellt om man får medlidande.. Så jag hoppas på medlidande! ;) Mitt huvud gör sprängont. Min näsa är propptäppt. Min hals gör svidont. Det kliar i gångarna mellan halsen/näsan/öronen (om det nu finns några sådana. Det känns iaf så)
Rickard brukar stå på min sida när det är synd om mig. Men nu tycker han att jag överdriver, fast jag inte ens gör det.. Haha! Det är inte lätt när det är svårt :P Aja, nog om stackars mig! ;)

Har varit på stan idag, och köpt kläder tills på lördag. Så nu är hela min outfit klar. Jag kommer va så himla ful så jag skrattar bara jag tänker på det.. Haha. Rosa glansiga leggings. En turkos body över. Svart skärp i midjan. Svarja pumps. Rosa stort plastarmband. Rosa hårband som ska sitta typ i pannan. Vita stora plastörhängen och vita benvärmare.. Så himla läckert!
Haha det kommer bli superskoj.. JAG VILL INTE BLI SJUK.


Har jobbat idag. En kortis. Och jag tror det var där jag åkte på den stora sjuksmällen.. Stod framme vid kassan där det är svinkallt.. Kände på en gång när jag kom hem att jag var på väg åt fel håll. Och när jag kom hem sjönk jag ner i soffan under en filt på en gång för att bromsa den nedåtgående sjukkurvan.. (oj, nu kom jag in på sjuka mig igen)..

Ska lägga mig nu snart.. Innan ska jag dricka massa C-vitamin och äta ännu mer vitlkök. Haha men jag var inte alltför poppis igår efter min vitlöksmacka. Haha jag satt i ena sidan av soffan och stank vitlök, och Rickard satt i den andra och åt sina snuskiga ostbågar som jag HATAR!

Krya på mig! (gud va det här inlägget påminde om en viss annan..)

Måste också bara säga att jag har världens bästa, finaste, gulligaste syster. Love you Josefin! Imorn ses vi äntligen igen.
Amanda är också min favoritsyster, men idag var det Josefins tur att glänsa lite här på bloggen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0