Tjockhuve

Jag börjar bli förkyld :( Ush! Känner mig helt tung i huvudet och snuvan börjar smyga sig på.. Och nyser gör jag hela tiden.. Hehe. Men jag ska äta massa vitlök, då brukar man hålla förkylningen borta. Och massa apelsiner :)

Det blev iaf en runda på stan idag med Virran. Diva var också med en sväng. Hittade en body. Men ska ta en runda till imorn med Johan, så får jag köpa det som saknas då. Snart är det efterlängtade 20-årspartyt med 80-tals-tema.. Wiho :D Gu va skoj att du gjorde sån här grej Agnes.

Nu ska jag vika all tvätt. Jippie. Sen ska jag krypa ner i soffan och krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Agnes

gud va skoj att du är taggad :D jag blir sååå glad ! het kommer du vara med i bodyn.

2009-03-11 @ 20:42:30
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0