Snöovädret har lagt sig

Ikväll har vi tvättat för fullt.. Eller Rickard har tvättat och jag har hjälpt till :)
Och så har vi tittat på Hook, för mig var det första gången. Verkligen söt film. Det är typ Peter Pan fast inte tecknad, för er som inte vet. Julia Roberts var också med, lite otippad. Hehe jag kanske är lite efter men men (den är från typ -91 eller nåt). Den var bra iaf!

Igår hade vi också filmmys. Tittade på American history X. Den var faktiskt superbra, men också hemsk. Jag kan inte se hemska filmer längre.. Alltså inte läskiga, utan sådär hemska våldta, förnedra, mörda-filmer.. Men det kanske är bra att man är känslig när det gäller sånt. Vi åt även väldigt goda räkmackor igår. Älska räkor!!


Jaa vad ska jag mer berätta? Jag har simmat en timme idag. Städat lägenheten har jag också gjort.
Imorn är det LÖN! Inte sån jättegrej för mig kanske, men lite mer på kortet än vad jag har nu iaf :). Ska jobba mellan 12-15.
Och så är det ju våffeldagen. Det blir gottans..

Näe nu ska vi ner och hämta det sista i tvättstugan. Hejsisvejsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0