Fredag

Kom precis hem nu. Har varit och jobbat.
19-23 igår och 7-10 idag. Invertering. Haha jag har blippat in 6000 varor drygt. Men det var helt ok. Man gick ju liksom och pratade med alla hela tiden och så. Vi kom in på en hel del intressanta ämnen igår. Haha! Och så fick vi frukt och godispaus ;) Det ni!
Men igår kväll när jag kom hem var jag less. Letade parkering i en halvtimme.. Var runt på hela brynäs kändes det som men det var fullt överallt. Men tillslut åkte en bil, precis vid oss. Skönt att inte behöva gå så långt.. Hatar datumparkeringen.

Lillebror är här nu.. Han har sovit här inatt och idag är han sjuk. Skönt med lite sällskap iaf ;)

Ikväll blir det bio med hjärtat mitt! Män som hatar kvinnor. Det ska bli roligt att se den, alla säger ju att den är så himla bra. Och jag älskade ju böckerna, så det blir skoj att se om filmen är lika bra. Bion är kvart i 9. Sen när den är slut kommer Karoline hit och sover här. Hon blir kvar ända tills på söndag. Det är alltid så roligt att träffa henne!




Nu är jag sådär himlans glad igen. Allt kommer lösa sig. Jag bara känner det :)

Kommentarer
Postat av: amanda

klart allt kommer lölsa sig! : )

roligt att träffa dig en snabbis igår, världens bästa är du! <3

2009-03-06 @ 16:55:16
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: mamma

Åhh vad jag är lycklig när Ni, mina barn är det!!!! I love You!!!

kram Mamsen

2009-03-07 @ 01:54:16
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: mamma

En liten kommentar till VÄRLDENS BÄSTA RICKARD!!!

Bra jobbat Killen!

Det där Du gjorde för Evelina igår!!!

Tänk om alla skulle göra så för dem de tycker om lite oftare...

Så mycket lyckligare många par skulle vara!

Det finns så många små, små grejer man kan göra för varandra som varken behöver kosta nåt eller ta så mycket tid!

Ja, jag blev alldeles varm i hela kroppen när jag läste det!

Forsätt att vara den underbara killen Du är, sträck på Dig och tro på Dig själv!



Och Du: VI TYCKER SÅ HIMLA MYCKET OM DIG!!!

Kram "SVÄRMOR"

2009-03-07 @ 02:03:14
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: Jenna

Män som hatar kvinner är SÅÅ bra! Iallafall den första halvan jag sett ;-) Var någon som fick spyattack mitt under bion så det var bara att masa sig hemåt! Hehe

2009-03-08 @ 18:21:14
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0