Con gratulations BROSHAAN!

Dagen har gått fort. Det blev en promenad imorse ner på stan och lite så. Hämtade min plånbok som var på Cubbe (skönt). Sen skyndade jag mig hem för Fille var där. Han hjälpte mig att städa lägenheten.. Vilken hjälte ;) Mycket skönare att få hjälp än att göra allt själv. Haha.. Sen blev det stress till bussen. Jag fick tydligen Fille att inse att han inte vill ha flickvän. Han tyckte jag var så fruktansvärt seg så vi fick springa hela vägen.. Men alla tjejer är ju inte så.. Elller? Jo kanske. haha.

Har firat lillebror hemma i Hedesunda. Han fyller 14 år idag, så GRATTIS till dig little broah! haha. Har ätit mat och fikat både vanlig tårta och pannkakstårta. Ätit så jag mår illa. Att man aldrig kan lära sig att äta lagom..

Jag tycker om Thomas. Han är verkligen jättebra på alla sätt och vis. Grym på att prata och komma med massa grejer och så. Skitbra att prata med om man har problem eller är ledsen eller behöver lösningar på saker eller peppas till något.. Aja ni fattar nog inte.. Men alla som pratat och diskuterat saker med honom vet vad jag menar, och jag tror att alla håller med mig.



Nu ska jag sluta surra.. Det blev ett enda surrinlägg. Haha men det kan vara kul med såna ibland med.

Föresten. Jag har en till sak att tillägga innan jag ska  tända lite ljus och göra mysigt här.
Lisbet i Stieg Larssons milleniumböckerna är min idol. Grym tjej! Älskade henne i filmen. Precis som jag hade tänkt mig henne när jag läste böckerna, fast snyggare. Hon var ju skitsnygg i filmen!

Aa men Hej Då nu da.. trevlig måndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0