Me

Var med Diva, Agnes och Alice igår.. Trevligt! De beställde Britney Spears-biljetter.. AVIS! Jag vill också.. men dyrt är det. Kostar pengar jag inte har. Men det hade varit sjukt roligt att gå! Men men.. Nästa gång!

Hade tjocksmockkväll igår. Bullar, delikatobollar och popcorn. Gott, men jag mådde illa efter. Plus att jag inte rör på mig något om dagarna.. Då är det inte bra att trycka i sig! Men nu är allt gott slut här hemma :) Bra!

Imorse när jag vaknade och kom ut i vardagsrummet så var det jord, blommor och rötter över hela golvet.. Då var han populär vår lilla bebis. NOT! Så det var bara att börja dagen med att städa :P Haha.. Direkt efter var vi ut på en liten promenad och så fick han springa av sig massor och göra av med energi. När vi kom in somnade han som en stock precis innanför dörren. Skönt var det! Haha.. Så nu har jag lite egentid.. Har precis ätit lite frukost och ska plocka iordning lite här nu.


Kommentarer
Postat av: Mican

haha vilken liten sötplupp! ^^

2009-06-03 @ 10:55:40
URL: http://micaela.travelblogg.se
Postat av: Agnes

han 'är såååååå söt : ))

du med för den delen ;)

2009-06-03 @ 18:33:06
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0