Garderobsstädning

Mina älskade systrar är här :) Båda två för en gångs skull. Det är såå mysigt..

Imorn slutar Amanda 9:an. Sista dagen på solängen. Sen blir hon en stor tjej och börjar gymnasiet! Hon ska iaf sjunga i kyrkan imorn på skolavslutningen och jag vill så gärna se. Men jag har ju lilla plupp och jag vet inte hur jag ska lösa det. Någon som vill vara bebisvakt en timme mellan 10-11? ;)

Kvällen hart spenderats med att städa garderoben. Det tog sin lilla tid. Har rensat ur massor så nu är det lite tomt där. Måste köpa nytt och fylla på :)



Haha dock såg jag att jag hade en hel del bikinisar.. :) Jag hoppas på fint väder i sommar!

   

 

Såå städad och fin är den nu.. Undra hur länge den håller sig såhär :P


 Jag, Josefin och Rickard har även ätit glass och hallon+jordgubbar ikväll. Det är världens godaste efterätt. Efter cheescake!

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Ska vara hos tandläkare i Hedesunda 8.10 imorgon bitti.

GOD NATT! 

Ps! Jag är såå avis på studenterna som har barrunda just NU.. Ds!

Kommentarer
Postat av: Jenna

OJJ så mycket kläder du har unge! Sälj lite till mig ;-)



2009-06-10 @ 09:39:59
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0