Dagen i Bomhus

Har haft en väldigt trevlig dag med mina kära vänner Diva och Agnes :) Och Divas mamma Gittan!
Tog en promme och hämtade bilen på Rickards jobb, sen bar det av till Divas gamla hem i Bomhus. Satt ute och solade hela eftermiddagen (dock var det mest moln, hehe). Gick och köpte glass och så fick även Dito leka med Divas hundar.. Hehe så söta! Sen när Rickard slutade så ville han ha bilen för att komma hem så då åkte vi tillbaka till stan. Sen fortsatte jag, Diva och Gittan till Valbo. Var till Owejansson och tittade runt en massa. Var flera år sedan jag var där. Så himla mycket roligt har dom :) sen var vi även till köpis och gick igenom i stort sett alla butiker. Haha! Dock blev det inge shopping för mig :( USH va tråkigt inlägg.. jag har gjort det.. och det.. och det... BORING! Men men ;)

Här kommer det bilder!











Film med Rickard och Ingrid nu. Imorn är det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0