Systemet - köp inte ut!



Jag gillar reklamen ;) Den är skön! Speciellt hon på stegen.. Haha!

Dagen har spenderats med Fille.. Har bland annat suttit i Setenbergsparken med Fille för han har försökt köra "hundtricket" med lillvovven :P Haha! Han lyckades få två gamla tanter, men tyvärr var det allt..

Har ätit thaimat nu ikväll. Så himla gott var det, men guc vad mätt man blir fort..

Jag älskar att det blev så himla fint väder idag ändå.. Det trodde jag inte imorse när jag vaknade och tittade ut.

Kommentarer
Postat av: Elina

Såg er med vovven idag.... så söt Dito såg ut att vara. :)

2009-06-03 @ 22:18:36
Postat av: pilla

jo men så där går de absolut till på alla fester jag har varit på iaf ;) haha

2009-06-03 @ 22:55:56
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0