Myshelg

Igår kväll hade vi det mys här hemma, jag och hjärtat (+bebii). Åt tacos och lite så.. Vid 10 kände vi att vi inte hade något att göra så vi åkte ut till Hedesunda. Var hos pappa och Maria hela kvällen och hade det trevligt. Vid 2 åkte vi och la oss hos Magdalena, väldigt trötta :P
Imorse var Magdis så snäll och tog hand om Dito så vi fick sova lite. Så himla skönt :)

Har varit på Gysingen marknad en sväng i regnet. Men vi kom knappt någonvart där för alla skulle komma fram och hejja och klappa Dito. Han är väldigt populär vart man än går.. hehe.. undrar hur det blir när han blivit stor!


Ikväll är det tjokarkväll här hemma. För på måndag ska det bli andra bullar för mig och Rickard, så vi kör en sista onyttig kväll nu (det är iaf det som är planen). Jag vill bli fiiiit till sommaren!! Men inte förren på måndag :P. Nu ska jag återgå till lösgodis, chips och Coca-Cola.



Rickard försöker få lika stora muskler som Simon ;)


 TRÄVLIG KVÄÄÄL! ;D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du som redan är så fin och FIT! :-)

2009-06-14 @ 11:43:33
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha söt du är :-)



Du är ju tokig du, du är ju superfin! Tro mig :-)



Har ni haft en mysig helg?

2009-06-14 @ 12:00:46
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

försöka duger;) mohaha

2009-06-14 @ 18:41:44
Postat av: Magdalena

Vilka grabbar:)

2009-06-15 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0