Evil

Jag har jobbat idag mellan 12-18. Det blev en lagom mjukstart :)
Tog en promenad med Ingrid och Dito ner på stan och Dito fick träna lite på att inte springa fram till allt och alla han ser. Det gick faktiskt bra. Efter ett tag märkte han att om han skulle heja på varje person vi mötte kom vi ingen vart.. Haha! Men typ alla stannar ju iaf och ska klappa och gulligulla med honom. Börjar bli rätt drygt faktiskt .. Men roligt också att folk gillar honom. (än så länge)

Jag köpte även med mig lite kläder hem. Två klänningar, ett par jeansshorts och en paljettväst. Tyvärr ska allt tillbaka imorn tror jag iaf. Det blev liksom inge bra. Klänningarna var mongo, shortsen var för små (eller så var jag för stor), och paljetvvästen stacks. Haha! Så det blev inte så dyrt ändå..

Rickard är på invigning av någon restaurang som de har byggt tak på, så jag och Ingrid har tjejmys all alone :) Nu ska vi ut med Dito. Ps! Jag ska anställa Ingrid. Så himla skönt att ha någon som kan ta hand om Dito ibland, plus att det var alldeles underbart att slippa laga mat! ds.


Filip är rädd för lille bebis ;)

Kommentarer
Postat av: Per Rask

Precis som i Hundtricket :)

2009-06-18 @ 11:24:37
Postat av: ingriiiiid

hahaha, klänningarna va mongo..:D

kan inte sluta skratta åt de..:D

2009-06-19 @ 01:07:41
Postat av: Aline

jag tänker på er!

2009-06-22 @ 23:14:51
Postat av: http://micaela.travelblogg.se

Skriv blogg! (L)

2009-06-25 @ 10:11:58
URL: http://micaela.travelblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0