Brännboll

Nu ni har jag sådan kramp i armarna att jag knappt kan skriva... Jag, Agnes och Dito har varit och tittat på studenternas brännboll. Och eftersom Dito är en liten bebis orkar han inte gå så långt :P Så jag har gått och kånkat runt på en 6 (+) kilos klump.. Och det kraampar! Jag är ju inte känd för mina arm-muskler direkt. Hehe.. Men vi har iaf haft det så trevligt. Gu vad jag bara ville springa hem, klä ut mig, åka tillbaka och låtsats att jag också ska ta studenten igen.. Det är nog en av de roligaste grejerna jag gjort i mitt liv. Så himla härgligt, och roligt med alla grejer som händer innan; vattenkriget, barrunda, brännboll..
Nu i de här tiderna ångrar jag faktiskt att jag hoppade över en klass. Hade jag inte gjort det hade jag haft allt det roliga kvar nu ;) Haha..


Dito somnade iaf på en gång när vi kom innanför dörren.. Lilla trötter. Men jag förstår honom :)
Jag ska göra lite lunch nu tror jag. Magen kurrar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0