Big Stan

Har precis tittat på en film med Rickard. Big Stan. Haha den var skitrolig :) Jag tänkte i början att det där inte var en film för mig, men jag ändrade mig senare. Jag skrattade väldigt mycket.. Rekomenderas!



Åt kladdkaka och glass till. En film utan gottans är ingen bra film :P.. Efter filmen blev det en liten sväng till Stenebergsparken så Dito skulle få leka av sig inför natten. För inatt vill jag sova! Så han fick springa runt en massa och leka. Åh så glad han var!

Imorn kommer Amanda och Mattias hit på förmiddagen för att vara lite hundvakt. Btw så har Amanda sjukt söt pojkvän. Världens gulligaste! hehe.. Jag ska iaf uträtta lite ärenden som det så fint heter. Håll tummarna för mig ;)

Ha en trevlig kväll. GRATTIS ni som tagit studenten idag. Och GRATTIS till er som ska ta studenten imorn. Ha så roligt och tänk på hur avis jag är! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0