Amandas sista dag på Solängen

Tandläkarbesöket gick bra.. Jag gjorde avtryck till en bettskena eftersom jag biter ihop så hårt på nätterna. Tänderna har spruckit och de behöver läka tydligen :P Så då var en bettskena bra. Plus att jag även slipper nya sprickor, och huvudvärk av allt spänn..

Kl 10 befann vi oss i kyrkan på stan för att se Amandas skolavslutning. Hon sjöng "Hallelulja" och det var hur fint som helst. Hon är grym hon! När allt var klart i kyran åkte vi hit hela familjen och åt pizza. Gottans!! :)


Haha igår så försvann Dito. Vi letade överallt och till slut hittade vi honom.. Vet ni var?




Där låg han och sov på mina skor. Det kan inte ha varit skönt :P Haha.. Men efter igår så är det där hans nya favvoställe. Han sover där hela tiden.


Nu ska jag och lillSimon ut och leka med voffs! Hörs ;)



Kommentarer
Postat av: Mican

ÅH sötvovvs! Gud vad jag vill träffa han! Och DIG såklart;)

2009-06-10 @ 20:24:47
URL: http://micaela.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0