Jag tog en tia från en kille

Jag har jobbat idag.. 10-19.30. Långt pass men det gick bra :)

Tog en promenad med Rickard, Dito och Ingrid till Ica och köpte gottans (nyttigt) när jag kom hem och sen har vi bara suttit och myst i soffan här. Imorn är jag ledig ända tills 14. Skönt faktiskt! Sen jobbar jag till 19.30 imorn. På onsdag blir jag i Valbo och jobbar 8-15 sen är jag ledig hela resten av veckan.. Liten semester fick jag. Men på måndag börjar jag igen. Jag och Rickard har tänkt hitta på något mysigt i helgen men vi vet inte riktgt än vad vi ska hitta på. Förslag?

I fredags var iaf begravningen för Klas.. Väldigt fin var den. Sjukt mycket folk. Sorgligast var när de spelade Snuff-Slipknot. Så himla fint då! Han hade sagt att han ville ha den på sin begravning innan.. Och så var det även väldigt jobbigt när Klas föräldrar gick fram till kistan. Ush.. Det var nog inte ett enda torrt öga på den begravningen. Men nu är den över och det känns skönt. Men såklart kommer man tänka på det framöver ändå.

På kvällen i fredags var vi på Alices 18-års fest. Väldig omställning mellan begraving och party. Men det var väldigt trevligt hos Alice iaf. Hade superskoj. Åkte dock in till stan ganska tidigt, vid ett typ, eftersom jag skulle upp på lördagen och jobba 10-17.30.


Pussbild nr 1



"Pussbild" nr 2



"Pussbild" nr 3



Och såklart en bild på födelsedagsbarnet.. :)



Dito var också med på festen såklart ;)

På lördagskvällen blev det utgång :) Skojs hade vi! Gick på Goya. Bilder är roligare än text..Så här kommer några stycken!

     

    

    

        


Ja nu har jag bloggat lite igen.. Långt som det brukar bli eftersom jag skriver så sällan.. Nu ska iaf jag och Ingrid äta upp de sista ananasarna.. Trots att det gör SJUKT ONT i/på/runtom min mun. Ha en trevlig kväller!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med så mycket bilder! Vad skönt att du får jobba så mycket nu :-) Går det bra med vovven då? Kramis

2009-07-14 @ 08:58:24
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0