Tillbaka till verkligheten

Har ringt och kollat lite med komvux nu på morgonen.. Fick inte så hemsk mycket hjälp, men jag får väl gå dit och prata med dem på onsdag.

Nu är iaf granen borta här i lägenheten. Rickard och Sebbe hade julgransplundring i lördags.. Haha guu va jobbiga dom var! Men den är borta nu iaf. Igår tvättade vi massor. Har inte tvättat på aslänge.. Och så åkte vi emellan till Victorias nya lokal för Rickard skulle hjälpa att sätta upp lite lister och så. Den var mysig faktiskt!

Helgen har varit väldigt skön. Men jag börjar bli taggad på lite mer fart och fläkt nu. Taggar till den 31a. Hahah ;)

Fick veta att det kostar 1.99 kr per minut att ringa för alla halebopare nu, om man inte laddat på med pengar den senaste månaden. Det var sjukt? Förr har det ju varit gratis till alla inom halebop, och 59 öre till alla andra. Kan det stämma?

Ikväll blir det nog en sväng ut till Hedesunda. Få lite riktig mat och hämta endel grejer.. Kanske en sväng förbi Ikea också, om vi hittar Rickard presentkort som han tappat bort. Smart! Noot.
Nu ska jag fortsätta med min fruost; oboy och Margits underbara mackor!!




"Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart"



 


Kommentarer
Postat av: Agnes



va händer 31a? :P du ville inte hänka i helgen, eller?



Ja jag vet. jag sa ju att det var NÅT lurt med det nya halebop... visste de! fan va kasst

2009-01-19 @ 11:35:02
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0