The day before tomorrow

Rickard har världens drygaste dataspel!! Så ni vet ;)

Idag har det varit ännu en lugn dag.  Rickard sov länge, jag gick upp tidigt för jag kunde inte sova, som vanligt. Har tittat på några Desperate-avsnitt. Snart är även säsong 3 avklarad.
(*Här kommer top-secret information. Det är en till i den här lägenheten som är helt fast i Desperate nu. Jag nämner inga namn.*) Hrmf..! ;D



Det blev en liten promme idag med, för att vi skulle komma ut över huvud taget. Skitkallt ute verkligen. Men det har ju vart skitfint väder idag med solsken och allt!
Vå åt potatismos och fiskpinnar. Hmm. Vad kan jag mer berätta om dagen som gått? Nada tror jag.
Iaf så börjar Rickis mjukna lite när det gäller badkaret. Vi ska eventuellt ta upp det imorn. Hoppas jag! Det skulle vara så himla skönt med badkar.¨

Neej nu ska jag gå och göra varma hallon med glass. MUMS!!



Föresten.. Igår när jag var med Diva och Virran så satt vi och tittade på massa bilder på olika folk härifrån. Gud va fult det är med oversize silikontuttar. Man ser bara billig och äcklig ut. Jag fattar inte hur man kan vilja se ut så?? Ok om man gör tuttar för att man inte har några eller rmår dåligt över något eller så... Det kan jag absolut förstå (iaf lite). Men det vi såg igår var hemskt. Men men, det är upp till var och en. Jag ska inte lägga mig i.. haha fast det har jag ju iofs redan gjort.

Kommentarer
Postat av: erika

är det i säsong tre lynette får cancer?

2009-01-04 @ 21:56:49
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: totallt super anonym( och INTE filip)

Din jävel....våga säga ja till stora tuttar!!!!

2009-01-05 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0