ny framtid och tjafs med af

Har varit på högskolan och tittat idag.. Tror jag bestämt hur jag ska göra i vår, och höst. Får se hur det blir bara.. Och om det ärt möjligt att göra som jag vill och planerar..
Känns som att man kan lägga ner vissa saker iaf, inte värt det!

Jag har även varit och tjafsat med Arbetsförmedlingen idag.. Skitställe! Ska träffa chefen för Gävles (Af) på torsdag iaf.. Haha gubben jag pratade med blev lite skrajsen när jag frågade efter chefens nr :P Rätt åt dig! De beter sig så himla dåligt! Och jag psykade ur direkt.. Måste träna på att hålla mig lugn och prata som vanligt folk. Men de gjorde fel, skyllde på mig fast de är de som felinformerat. "Om du nu ska ha något att komma med måste du veta vem du pratade med för tre månader sedan" Ah eller hur.. Hur ska man kunna komma ihåg det?
Det här ska iaf vara sista gången jag har med arbetsförmedlingen att göra.. Visst mamma har varnat mig för att det är ett riktigt skitställe, och hon hade rätt.

 Haha nu ska jag bli glad! :)
Ikväll är det Let´s Dance. Mys !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0