MMM (MysMedMoster) :P

Ok. Engelska B och jag gick tydligen inte ihop. Provet (diagnosen) bestod av 100 frågor av olika slag. Jag fick 75 rätt. det innebar tydligen att jag inte skulle klara av engelska B så ska jag läsa måste jag repetera A-kursen. Åh vad jag är sugen på det. Not! Men vi får se hur det blir.. Haha jag trodde inte jag var så världelös faktiskt.. Men det är grammatiken jag har svårt med, och det var typ bara sånt på testet :/ Jag blev så tjurig, men det har gått över nu. Antingen tar jag nya tag eller så skiter jag bara i det.. Vi får se :)

Resten av dagen har jag umgåtts med moster och Jeremia (nya söta lilla kusinen). Var med och agerade barnvakt medans Karoline klippte och färgade håret på en kund i Valbo. Sen åkte vi till köpis en sväng... Där inhandlades det otroligt mycket bebiskläder.. Haha nu fick Jeremia en helt ny garderob.. (Inte för att jag tror att han bryr sig speciellt mycket, men ändå :P)
Iaf så har jag kramp i mina armar.. Jag har burit runt lillplutten hela dagen. När han föddes vägde han 2,5 kg och nu 5 veckor senare väger han 4,9 kg. Haha Snacka om att gå upp i vikt! Men han är bara sååå söt!

Vi har även varit väldigt onyttiga idag. Max på dagen, Thaimat nu ikväll. Massa marabouchoklad. + att vi har ätit minitomater och bigaråer -haha ok jag har ingen aning om hur det stavas?..-

Nu ska jag gå med i Mary Kay! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nej du borde nog inte veta vem jag är, hehe. Men jag råka veta vem du är :)



Nja det gick inge vidare för mig heller på provet.. Trodde inte att jag var såhär kass faktist :p Vilket Steg kom du in på?

2009-01-22 @ 09:00:04
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha ;-)



Jag kom in på Steg 2 lr 3. Skulle få veta sen sa dom. Men steg fyra fanns väl inte? Isf var det Eng B du kom in på ju ;)

2009-01-22 @ 10:11:20
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0