Min tisdag

Idag har varit en bra dag.. Iaf början och slutet.
Diva kom vid 10 imorse och då slappade vi bara hemma här ett tag. Sen åkte vi till nya MIO och tittade i Valbo. Skiitfint där verkligen.. Var även in på Ikea. Åt där och köpte endel behövliga grejer. När vi kom hem lagade vi mat och så åt vi när Rickard kom hem. Sen vid 5 åkte hon.

Några minuter senare bröt jag ihop totalt. Grinade i en timme.. Varför? Jag har inte en blekaste aning :S Vet inte vad som hänt med mig..`Tårarna bara sprutade.. Och så skulle jag försöka förklara för Rickard vad det var.. Men jag visste inte..  Nu är det iaf bra igen. Men jag har humörsvängningar som ingen annan.. Jag tycker synd om min omgivning när jag blir med barn. Hur ska de stå ut?

Vi kom iaf precis hem från bion. Vi var och såg Australia med mamma och Thomas. Den var jättebra tyckte jag. Thomas tyckte den var smörig men jag älskade den. Haha söta mamma och Thomas bestämde sig för att se Mammut direkt efter. Australia slutade 9 och Mammut började kvart över.. Mamma: "Vem vet när vi kommer in på bio nästa gång". Men jag och Rickard bestämde oss för att åka hem istället.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Mina humörsvängingar är inte heller att leka med kan jag meddela ;)



Hur går det för dig med Komvux nudå? Hört nå om Enegelskan? Har inget hört jag .. Skumt.

2009-01-28 @ 10:21:50
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men va, kan dom göra så?! Jag trodde man var garanterad plats när man fick komma och göra diagnosen.. Dom är ju inte klok dom där människorna..



Du har inget jobb heller?

2009-01-28 @ 15:54:41
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Neeej jag kan inte påstå att jag har något jobb just nu :S Tråkigt men sant. Så segt att gå hemma!

2009-01-29 @ 17:14:09
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Mirris

Haha, tack! en ända kommentar. Tur att någon kan ställa upp:P. ja jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.. svårt faktiskt. Händer i helgen då? :)

2009-01-30 @ 08:56:23
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0