It´s all over

Ja nu är hela jul och nyår över.. Snart går allting tillbaka till det vanliga igen.
Julen har vart såå mysig. Det har jag skrivit förut men jag skriver det igen :) Och nyår var också skoj. Jag jobbade först på dagen, sen när jag kom hem hade Rickard gjort iordning middag. Fläskfile, potatisklyftor, bearnaise, rödvinssås och en supergod sallad. Vekrligen skitgod middag! Sen på kvällen bar det av till Krille och Frida där vi hade en mysig kväll. Tolvslget firades utanför Interpool med raketer och mys.

Jaa.. Vad har hänt sen dess då?
Jag har inte hållt mitt nyårslöfte.. Men man har lite försökstid.. Det är i Februari det verkligen börjar ;)
Igår var vi till Barkaby. Josefin skulle tillbaka till Sthlm och då passade vi på att besöka detta outletställe. Dock var det enda jag köpte ett helt vanligt Björn Borg linne :P Hittade skiitsnygga Acnejeans med, men de fanns bara i för små strl :/ Det var såå nära! Men men.. Hade egentligen inte råd iaf så..

Det är ganska fattigt här nu minsann. Tråkigt. Jag ska till arbetsförmedlingen nu efter helgen tänkte jag och ta tag i det här.. Och så är det endel andra saker jag ska ta tag i med..

Nu ska jag och älsklingen åka till Willys och "storhandla". Det är slut på mat här :P Kylskåpet är typ helt tomt.. Plus att vi måste ju ha något gott att smaska på ikväll, det är ju trots allt lördag.

Ha en trevlig kväll allesammans :D

(tyvärr har jag inge bilder från varken jul eller nyår att bjuda på)

Kommentarer
Postat av: erika

Gott nytt år! :D

hade du en bra nyårsafton?

2009-01-03 @ 17:43:52
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0