Grattis pappi

Idag fyller pappa år :) GRATTIS GRATTIS!
Vi ska dit och äta lite när Rickard har slutat jobba. Sen ska vi vidare till Victoria som också fyller år idag. GRATTIS!

Idag ska jag städa lite här i lägenheten, det är väldigt skitigt. Sen ska jag diska och dra ur sängkläderna så dom kan tvättas. Ska även ta mig ner till stan en sväng för att införskaffa en present till pappsen.



För ett år sedan så var jag i Kina (med Fia). Vi bodde på ett skitfint hotell just idag för Tonny, IngMarie och Cissi skulle åka hem dagen efter, tidigt. Då passade vi på att shoppa loss minsann. "The black market". Det var helt sjukt vad grejer och kläder och allt det fanns där. Verkligen roligt :) Jag kommer ihåg att vi bodde på hotellet för jag ringde till pappa och grattade honom då.

   


Jag vill åka utomlands.. Bort härifrån. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0