Wiho!

Nu ni alla nära och kära.. Och alla andra. Nu ska jag berätta en sak!
JAG HAR KÖPT TRÄNINGSKORT! :)

Sommaren -09. Here I come! Haha..
Fy tusan så snygg jag ska bli ;). Men mest är det för att jag ska få iaf en gnutta ork. Har blivit så himla otränad så jag knappt orkar göra vanliga saker liksom. Men nu ska det bli ändring på det.

Haha hoppas den här peppen håller i sig. Betsämde på vägen hem att jag inte skulle vara onyttig heller, men det ångrar jag lite nu.. Det enda jag kan tänka på är det otroligt goda delikatobollarna som ligger i kyskåpet. Hoppas jag lyckas stå emot!
Jag måste iaf träna minst 2 ggr i veckan, annars måste jag betala tillbaka pengarna som träningskortet kostade, till mamma och pappa. Det var en liten hake jag fick för att de skulle betala det. Men jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Oj vad roligt! Ett friskis och svettis kort ? :)

2009-02-23 @ 14:11:36
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Agnes

har Du?? :O vart? :P

2009-02-23 @ 15:22:44
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: diva

haha.. du är så duktig .. men lilla gumman, du borde inte ens försöka vara nyttig. du blir ändå bara så besviken när du alltid bryter dom. haha dom där delikatobollarna dom slank juh faktiskt ner i din lilla mage ändå! ;)hahah sötis

2009-02-24 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0