Vårkänslor

Haha förra rubriken och den här kankse inte passar ihop.. Men igår var det vinterkänsla och det är det verkligen inte idag! Välkommen vår! ;) Det är ju nästan varmt ute. Och så skiner solen sådär mycket så man blir alldeles lycklig igen. Haha.

Jag har precis varit och simmat två km :) Skönt var det. Men nu kurrar magen. Jag har iaf köpt bad och gymkort på Fjärran (4 månader). Det var endel som frågade här på bloggen men jag har glömt att svara..


Egentligen skulle jag vilja ut i solen en sväng med, men jag har skavsår som precis har börjat läkt. Isf får det blir en kort sväng.

Nu till köket och maten..

Kommentarer
Postat av: Jenna

På Fjärrans gym brukar jag också köpa gymkort :-) Fast det har gått ut nu, så det blir väl ett nytt till sommaren ;-)

2009-02-27 @ 13:46:30
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0