Bara jag

Rickard är borta och jag har en myskväll för mig själv här hemma :) det är inte ofta jag är här ensam, förutom på dagarna då. Det kan faktiskt vara skönt ibland. Att bara rå om sig själv!
Jag ska göra fruktsallad snart är det tänkt. Och poppa popcorn och plocka fram chipspåsen ;) För jag har ju varit ute och gått en och en halv timme idag. haha! Det är jag värd! hehe... Har ätit semla idag med.

Och så utnyttjade jag en av Rickards checkar som jag fick på alla hjärtans dag... till att gå och köpa citronpeppar. Haha! Den frivilliga där jag fick välja VAD SOM HELST tog jag till det. Gu så dum jag är. Men jag orkade verkligen inte gå själv :P Haha!
Smart av mig.

Och imorn är det upp tidigt. Halv 7. Ska vara på parkbadet i Sandviken klockan 8 imorn. Hoppas verkligen att det är roligt. Det håller ju på ända tills 17.
Aja.. nu kurrar magen! Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Blir nog en tuff dag i morgon, du kan ju få kanonjobb i sommar:)Hoppas det går bra i morgon och kämpa på!

2009-02-20 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0