Bildspecial ;)

Ja nu sitter jag i Josefins rum på Odenplan i Stockholm. Det är faktiskt riktigt skönt att vara här. Komma bort lite från hemma.. Hon är i skolan nu men hon slutar ganska tidigt. Då blir det lunch, sen ska hon klippa sig. Sen vet jag inte vad vi hittar på. Ikväll ska hon iaf ha någon genomgång till musikalen som är på fredag. Det ska bli roligt att se :)

Hon har ett sånt där Spotify-konto. Guud va jag älskar det! Man bara söker på vilken låt som helst och så finns den där. UNDERBART! Haha jag har något att göra idag :P Men det är en låt jag inte hittar. Sunshine.. Får leta vidare.

Nu sitter ja vid datorn där alla kort finns, så jag tänkte bjuda på lite bilder. Det har ju varit ganska kort-torrt sen Josefin tog datorn.. :P

   

Någon fest hos Johan.

   

Lille-plutt-Jeremia

 

Världens bästa mamma! Världens bästa pappa!


Bästa syskonen!!

         



           
 
Kort från festen hos oss på JULDAGEN



Josefins rum på Odenplan där jag för tillfället befinner mig. Stort va? ;)

   
Bästa systrarna <3

Ja där får det räcka.. Nu är det dags för mig att äta lite frukost och klä på mig och allt dedär.. Haha måste bara berätta att jag har mörklila nagelack på mig. Verkligen inte jag, men men ;) (VII-VeryImportantInformation) :P

Ha en bra dag!

Ps! Saknar dig hjärtat mitt! Men på fredag ses vi :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejsan där i Stockolhmo! Men det är luugnt :) Får ta det en annan gång bara ;)



Fina kort du :) Pusspuss

2009-02-11 @ 14:36:30
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: magnus

Fan jag lär ju börja ha mössa heller raka av mej "håret". ser ju inte klok ut.

2009-02-11 @ 21:38:55
URL: http://mangelee.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Evelina, fina bilder du har lagt ut! Hoppas allt är bra med dig och Josefin! Ha de nu så bra i Stockholm och "rå" om dig själv och din syster ordentligt. Ni får ha de så roligt i Vemdalen om vi inte ses före. Hälsa Josefin och var rädd om er!!!!

Kram Maria

2009-02-12 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0