Ensam i Sthlm

Gud va jag är seg idag.. Haha jag sov enda till halv 11. Det är aaaslänge för att vara jag. Iosf var jag vaken med Josefin imorse, men sen somande jag om. Jag drömde att jag fick en liten bebis, som växte skitfort så den blev stor supersnabbt. Skittråkigt, det var ju lilla sötpluppen jag ville ha. Inte nån halvstor skitunge :P Haha!
Sitter i Josefins en hiphop t-shirt nu. Skitstor :) Mysigt. Men jag måste göra mig iordning snart.

Idag ska jag hjäla Josefin tvätta en massa. Hon har spart på sig skitmyckt tvätt, och det lämnar hon över till mig. TACK! ;) Sen tänkte jag diska och plocka undan lite här. Det blir så lätt stökigt när man bor två tjejer på en sån här liten yta.
Josefin har fullt upp hela dagen och hela kvällen iaf. Hon slutar 5 och då ska de fortsätta med musikalen så det blir antagligen ganska sent för henne.. Men men, jag får roa mig själv :) Haha! Synd bara att man inta har massa pengar. Då hade en dag i Sthlm utan en massa inplanerat varit alldeles underbar!!

Nu ska jag äta en apelsin och sen sätta igång.



Söthjärtat!! <3 Älskar dig så mycket! Vad skulle jag göra utan dig?
(Ett tecken på att Rickard iaf inte klarar sig utan mig är att han fick böter på bilen nu när jag var borta pga. att han parkerade på fel sida. Datumparkering. Har aldrig hänt förut :P. Haha)

Här är några bilder från i somras.. Guu va mysigt!! Men nu snart är det vår, och sen sommar :D

     
   

Ge mig värme!! :)

Aja.. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: virran

jaa jag vill åka haha! du måste hänka sen ;) hoppas du har de bra i sthlm :) puss bejb

2009-02-12 @ 13:29:52
URL: http://vlindholm.blogg.se/
Postat av: Olivia

2009-02-12 @ 14:55:46
URL: http://oliviaahlandersandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0