Stolt

Det är vad jag är över mig själv just nu. Av många anledningar ;)

Nr 1. Jag vaknade tidigt imorse och åt en väldigt bra frukost.
Nr 2. Jag har städat och fixat iordning här. Det behövdes eftersom Rickard varit själv ett tag :P
Nr 3. Jag har varit ner i tvättstugan för att boka tid - ensam.
Nr 4. Jag har varit ute och gått i en och en halv timme.
Nr 5. Jag har varit ner i tvättstugan ensam - igen. Den här gången för att tvätta,
Nr 6. Jag har börjat ta tag i den andra skrubben som vi för tillfället bara slänger in en massa skit i.
Nr 7. Jag har inte varit deppig en endaste gång idag.

Haha ja ibland kan man vara stolt och glad för det lilla ;) Men det är bra det också!

Alla jag mötte idag på min promenad måste ha tyckt jag såg ut som världens himla fån. Jag var bara så himlans lycklig så ja kunde inte sluta le :) Livet är verkligen helt otroligt underbart ibland! Haha.

Nu ska jag fortsätta med skrubben.. Hejs!



Kommentarer
Postat av: mmmm

Då har säkert gjort många fler människor lyckliga idag med, för det är väl hur trevligt som helst att möta någon och få ett leende...

2009-02-20 @ 15:01:59
Postat av: Agnes

Så där har jag tänkt göra flera gånger men det blir aldrig av ..

alltså lista upp småsaker man är stolt över! det är ju skitbra .

2009-02-20 @ 17:02:30
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: amanda

vet du hur underbar du är evelina! du gör mig så glad hela tiden! bara så ni vet så är evelina världens bästa syster!

älskar dig <3

2009-02-22 @ 19:47:25
URL: http://ewiis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0