Parmiddag

Det blev en väldigt mysig kväll igår. Virran och Sebbe kom hit vid halv 8 och då åt vi tillsammans. Värsta parmiddagen ;) Sen hade vi mys hela kvällen. Fruktsallad blev det också. Gott gott! Vid halv 12 gick vi till Interpool och spelade biljard. Sebbe och Virran gick hem ganska tidigt. Jag och Rickard blev kvar ett litet tag, tills Rickard tröttnade på att förlora hela tiden ;) Då begav vi oss hemåt.. Haha! Där hemma tog vi fram chipsen och satte igång en film, som vi såklart inte orkade titta klart på. Vaknade nån timme senare och förflyttade oss till sängen och fortsatte sova där. Våran soffa är verkligen helt underbar, men när det gäller sova så klår inget sängen!

Idag hade jag tänkt försöka få med mig hjärtat ut på en liten promenad, men gu så det snöar!! Vi får se hur det blir med den..

Det blir iaf ingen badvaktsutbildning för mig. Jag får ta den vid ett senare tillfälle istället..


Nu ska jag plåga älsklingen med ett litet skönhetsingrepp.. Inget M i pannan här heller ;)
Puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0