Onsdag

Det gick bra på Mary Kay igår.. Jag är liite tveksam dock men jag ska ge det en chans. För produkterna är helt underbara! :)
Det jag är tveksam till är om det är min grej. Och hur man får kontakt med människor.. Men det löser sig.

Ingrid sov här igår :) Trevligt. Vi tittade på filmen "Changeling". Den var bra, rättså otäck. Och lite jobbigt slut. Men den var ok.

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hit. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt. En sväng på stan kanske? Hehe vi märker väl. Ikväll ska jag iaf försöka få med älsklingen till Ikea och köpa skohyllgrej. Och så vill jag få upp några tavlor och en klocka. Hoppas han går med på det ;)

Och imorn är det yoga igen. Haha..

JOPPLA! Du kan väl ringa mig ??

Kommentarer
Postat av: Jenna

Var går du på yoga nånstans då? :)

2009-02-04 @ 12:18:50
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 16:52:10
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0