Körkorts-Virran

Haha min älskling är bäst.. Gullen!
Han kan inte laga mat, och har inte gjort det sen vi flyttade.. Eller jo, han har hjälpt till någon gång när jag har gjort, och han har gjort själv någon gång med, men för det mesta är det jag som gör. (jag är också kass, men jag försöker :P) Ikväll är det iaf han som lagar mat! Haha. Spagetti och köttfärssås. Och han är helt säker på att han kommer klara det, men försäkerhetsskull ville han ha 3 fria frågor där jag måste svara. Sen skulle han klara sig själv sa han.. Och nu håller han på och säger en massa påståenden som han vill att jag ska kommentera, så att de inte ska räknas som frågor. "Jag tänker ha en hel lök i köttfärssåsen" Och då ska jag kommentera: "Ja gör så" eller "Nej det är för mycket".. Ja ni fattar :P.. Undrar jag hur maten kommer smaka. Haha :)

VIRRAN. GRATTIS TILL DIG!! Hon har klarat körkortet idag. Wehiii! Nu kan vi ut och sladda tillsammans.. ;)

Ja idag har jag varit med Johan. Vi var här hemma, det blev inge stan. Tittade på en film med Jake Gyllendahl. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var rättså bra. Sen har jag vart med Karoline i två timmar. Vi pratade lite om Mary Kay och så och åt sen lunch på Georges.. Hon taggar mig och vill att jag ska komma igång, så hon hade en liten kurs med mig. Och så hade hon Jeremia med sig också. Sötpluppen :) Men gud va han har blivit tung. Jag har gått runt och burit honom på stan ett tag och sen hela vägen till Brynäs. En stor, tung klump kändes han som när vi kom fram. Helt darrig i armarna var jag :P

Ja.. Det blev inget Ikea ikväll som jag önskade men jag tror att han gick med på att sätta upp tavlorna och klockan.
Nu ska jag se hur det går för hjärtat mitt.

Ha en trevlig kväll!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaha så roligt ! Jag har yogat EN gång i mitt liv och då låg jag som en potatis på golvet. Haha. Men det är kul :)

2009-02-04 @ 21:08:59
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0