Hurtbullen Rickard

Jag tycker inte om cykelverkstaden som har blivit under oss, där Brynästvätten var. De borrar så det låter huur högst som helst. Varje morgon mellan 8 och 9. Inte så roligt att vakna till det ljudet. Skitless blir ja :P Haha! Men jag kommer ju upp ganska tidigt iaf.

Igår blev det till att städa hela lägenheten.. Det var så himla skitigt. Damma, dammsuga, torka golv, byta sängkläder, DISKA, ut med alla sopor.. Haha det tog sin lilla tid. Sen var jag till Ida och åt med henne på dagen. Spelade lite Guitar Hero och sen var vi ner på stan en sväng också.

Igår kväll ville Rickard ut och gå.. Haha kan ni tänka er det? Inte jag. Jag har tjatat på honom att vi ska ut och gå någon gång men han har aldrig velat. Men nu har han fått mage och vill börja träna. :P Och så ville han ha nyttig mat igår kväll också. Och ny regel; inge chips eller godis i veckorna. Det blie nog lättare att hålla nu när båda är med på det. Men iofs vet man inte hur länge Rickard är så taggad som han var igår, det kanske bara var en engånggrej.

Ikväll ska jag iaf på utbildning med Mary Kay. :) Det ska blir roligt, att se vad som görs på de där utbildningarna. Hoppas jag lär mig massor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Rickard fått mage?? Oj dÅ är det väl bara att säga grattis! ;-P Haha...

2009-02-04 @ 09:07:36
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0