Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma hos mitt hjärta. Jag har ju knappt träffat honom på två veckor. Var ju i Sthlm hela förra veckan, sen kom jah hem på fredag natt. Träffade honom på lördagen och sen åkte vi på söndagen igen. Och igår kväll kom jag hem :)

Vi har haft det så himla roligt i Vemdalen. Riktigt mysigt! Åkt, åkt och åkt.
Haha men jag har ju inte åkt på fyra år och det kändes kan jag lova. Skitsvårt var det i början :P Haha! Och så är jag ju så himla klen i benen, men det gick bra :) Men det blev fler blå och röda backar än vanligt ;) Haha. Och så hade vi de stugorna vi brukar. Mitt i backen. Så himla skönt! Slippa in i en bil på morgonen, och sen när man ska hem. Nu kan man liksom åka hur man vill, åka hem när man vill, och gå upp när man vill :)

Men det har varit ASkallt. Vi brukar ju åka i April, Maj typ, när det är mycket varmare ute. En dag var det -19 grader hela dagen. Ush! Anskiktet frös sönder av all blåst och kyla.

Men iaf: En helt underbar vecka! Tack PAPPA!!


Nu ska jag nog ta tag i vårat enorma tvättberg.. Om jag vågar mig ner i tvättstugan :S Huuuuuu!

Imorn och på söndag ska jag gå på badvaktsutbildning. Från 8-17. Och så är det två helger till. Bland annat den som Agnes ska ha sin 20-års fest på. Det kommer bli stress då! Hoppas iaf att utbildningen är rolig och värd pengarna.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaså?? Jag brukar vara i Vinnersjö ofta hos paps kompis :) Där ser man, så roligt! :) Var bor din pappa nånstans då där då?



Ja huset är riktigt fint, men det är ju TOTALRUST på det så det skulle kosta skjortan.



Kul att du haft det bra! Badvaktsutbildningen har Fredrik gjort för längesen, kul :)



Puss

2009-02-20 @ 10:14:00
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja jag tror jag vet på ett ungefär. Tomas Jönsson är iaf han vi brukar vara hos :)



Jadu jag kommer inte riktigt ihåg .. Men simma, dyka osv typ :) Ska du satsa på badvaktsyrket i sommar? :)

2009-02-20 @ 10:26:03
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0