Hej mitt vinterland

Igår hade vi en väldigt mysig dag hemma hos pappa i Vinnersjö.. Vi var ute och lekte i snön hela dagen tillsammans med Maria och hennes barn. Vi åkte skoter och bob bakom, byggde snögubbe, grillade korv :) Massa mys!


  
   

Vi befinner oss här på garagetaket. Där bodde vi på vintrarna när vi var små ;) Haha! Ja iaf en hellyckad dag.
På eftermiddagen så åkte pappa och Johannes med mig in till stan för pappas bil är sönder. De skulle till Läkerol och ta betalt för parkering.. Brynäs vann iaf :)

Idag försökte jag få med mig Ingrid på en liten sväng till Fjärran och Simma men hon hade annat för sig, så jag får väl gå dit ensam då. Ikväll efter att Rickard har tränat ska vi ut till Hedesunda för att hämta Rosies hund. Ska ta hand om henne för de ska bort. Sover kvar i Häsen över natten..

Nu ska jag dricka ett glas Provova-blåbär.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag har fått jobb på ett företag som heter Gul.se =) Kanonkul ska det bli!

2009-02-27 @ 17:40:36
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0