Fredagen den 13

Det är idag det.. Haha samma dag som vi tog studenten på, också fredagen den 13.. Åh jag vill ta studenten igen. Aja..
Idag är det min sista dag här i Stockholm, för den här gången. Men jag kommer tillbaka ;) Ikväll är det iaf "premiär" för Josefins musikal. Mamma, pappa, Thomas, Maria(?), Amanda och Rickard kommer iaf. Trevligt. Och så åker jag med dem hem, slipper jag åka tåg. Iofs är det gansa mysigt. Gu va ja babblar på.

SItter och äter frukost nu. Varsego-mackor med baconost och apelsinjuice från Bravo :)
Ska nog ta mig ner på stan en sväng idag.. Men jag har bara ett åk kvar på min remsa (på tunnelbanan) så isf får det bli en promenad dit. Jag har ingen lust att betala en ny, Haha det är ju bara två stationer så det är inte alltför jobbigt :P Men jag vet inte om jag hittar? Jag är kass på att hitta i Sthlm. :) Men har lärt mig lite nu iaf.. Åt till exempel på Kungshallen i tisdags. I onsdgas var vi på bio nånstans. Haha.. ;)

Ha en trevlig fredag!

Just ja. Jag har glömt att berätta att jag ska vill Vemdalen på söndag. Ska bli så himla roligt. Med pappa och syskonen, och så är Lisa och Lennart och deras barn där, och även Per och Ulrika och deras barn. Det var typ 4 år sedan jag åkte skidor sist. Så jag hoppas att jag inte glömt allt hur man gör.. Ner kommer man alltid. hehe.. Pappa är iaf världens snällaste. Den bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0