Fin måndag

Åhh va fint väder det var idag.. Det har jag längtat efter. :)

Lördagen blev inte som planerad. Jag spydde hela kvällen, natten, morgonen och dagen igår. Troligtvis magsjuk, eller något åt det hållet.. Så det blev ingen utgång för mig. Jag blev hemma och sov/spydde istället.. Jippie!
Men vi tar om våran kväll någon annan dag och då ska det blir som planerat!

Igår låg jag som sagt nästan hela dagen.. På eftermiddagen fick jag i mig två mackor. Sen på kvällen blev jag så himla hungrig så vi åkte och köpte pizza. Jag fick behålla den :) Kanske inte så himla bra mat att äta direkt efter att ha spytt i drygt ett dygn, men den var god. Haha..

Jaa.. Vad händer idag då? Det tänker jag inte tala om..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejsan! Jag tycker du ska kolla med polisen. Dom kan få fram vem idioten är som gör såhär mot dig!!

2009-02-02 @ 17:45:25
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0