Fettisdag!

Idag är det äntligen fettisdag.. Det har såklart ätits semla. Gudarns så gott!

Imorse ringde mamma mig halv 9 och sa att jag skulle komma och titta på lillebors cup i Läkerol arena. Så det gjorde jag. Han var så himla duktig! Sen tog jag med mig Amanda och Simon på en liten överraskning till Fjärran och badade med dem. De har ju trots allt sportlov ;) Halv 4 var vi tillbaka på Läkerol och då spelades final mot Simons lag. Haha lite roligt att de fick mötas i final. Vann gjorde iaf Brynäs, även om Simons lag också var duktigt! Bästa brorsan!

Ikväll är vi systrar med varanda här hos oss. Amanda har gjort kladdkaka nu som vi ska äta :) GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0