De tre sytrarna

Vi hade väldigt mysigt igår kväll! Det är inte ofta systrarna Nilsson är tillsammans alla tre nu för tiden. Så vi hade lite att ta igen :)

VI har inte gjort så väldigt mycket nu idag. Ätit frukost, pratat och massa sånt. Amanda har tittat på High School Musical 3 medans jag och Josefin har hjälpts åt med hennes läxor om renässansen. Ritkigt tråkigt faktiskt. Haha men det ska ju bli gjort. Och det är ju roligare att hjälpas åt än att hon ska sitta och göra det själv :P

Kl 2 ska jag till Af. Sen när jag kommer hem ska jag och Josefin på lite mys! Det blir skoj.

Föresten.. Gratis personlig tränare sökes? Jag behöver lite hjälp med gymgrejerna.. Haha jag är inge vidare duktig på sånt jag.. ;) Men det ska nog lösa sig. Jag skulle få hjälp av någon som skulle visa lite. Det ingick :) Har inte vart till gymmet än. Kanske imorn? haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0