Alla hjärtans dag..

... det var igår det. Så himla underbar dag hade vi. Jag tycker egentligen att för våran del är alla hjärtans dag lite överskattad. Vi har ju mysigt hela tiden, så en speciell dag för det nehövs inte. Men idag ångrar jag mig. Den var helt underbar :) Jag jobbade mellan 12-16. När jag slutade kom älsklingen och hämtade mig. Han hade varit och köpt mat och när vi kom hem lagade vi helstekt fläskfile och kroketter med beasås :) Och en helt underbart god sallad. Satt och bara pratade hur länge som helst. Sen tog vi ett låångt bad. När vi var klara var klockan 9. Då du Fille, blev ditt spel invigt ;) Haha! Roligt roligt.

Vid halv 11 kom vi på att vi kanske skulle ta och gå ut? Bara han och jag. Och så blev det :) Shakade hela kvällen. Träffade även Micke och Stefan. Och Linda och Malin :D Haha. Men iaf en hellyckad alla <3 dag. Hoppas eran också var mysig!

Nu sitter vi och äter och ska titta på ett Desperate Houswives avsnitt innan vi åker till Hedesunda. Ska till Sören och Margit och hälsa på lite. Klockan 5 ska jag vara i stan igen får då bär det av mot VEMDALEN!!! Åh så roligt det ska bli..

Skriver inget på några dagar nu. Jag kommer iaf hem på torsdag kväll :)

Puss och Kram. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Filip

haha sjuka jävlar:D

2009-02-15 @ 11:20:40
Postat av: Jenna

Haha va söta ni är :)

2009-02-15 @ 18:24:28
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Agnes

mysigt : )

2009-02-17 @ 01:30:02
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0