Stockholm

Jag är i Stockholm! Jag och Mammsen åkte hit tidigt imorse med Thomas som skulle på utbildning. Men jag och mami har haft en supermysig dag med frukost på Ikea, rundvandring där i kungens kurva, shoppade två par nya skor/stövlar. Det var behövligt och roligt med lite nytt! Sen på eftermiddagen åkte vi till Hammarby Sjöstad och gick på Josefins dansföreställning. Mamma åkte hem igen vid 4 men jag stannade kvar här. Så jag har varit med på Josefins skola och tittat på två föreställningar till och hängt backstage ;) Vi kom hem vid 10 och sen har vi inte gjort alltför mycket. Vi är båda ganska trötta så nu är det dags att krypa i säng!

Saknar mina pojks! Men nog klarar jag mig själv några dagar allt! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0