Gnarp nästa..

Nu är nationella på engelskan också avklarat! Så nu är det helg för mig!!
Om någon timme, när Josefin har kommit hit till Gävle och när Rickard är klar med sitt historieprov, så ska vi åka till Gnarp. Vi ska ha en liten myshelg hos moster. Imorn kommer mamma och gänget upp också och så ska vi på julbord. Det blir trevligt :) En riktig myspyshelg! Det enda minuset är att Dito inte får följa med. Ush så man saknar den lillplutten när man inte är med honom. Men han kommer ha det bra ute i Hedesunda med Margit och Magdis. :)

Jag. Får. Inte. Glömma. Att. Jag. Ska. Jobba. På. Söndag.
Nu när jag inte jobbar så ofta längre blir det nästan så att man glömmer att man jobbar alls :P Men jag ska komma ihåg det! Vi har ju öppet på söndagarna nu fram till jul, hoppas det blir lite fart.

Nu har jag lite att göra.. TREVLIG HELG!!

Jag njuter :)

 

<3


svar till Jenna: Ja mamma är världens bästa! Jag är så glad att jag har henne!! :D


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad söta ni är tillsammans! :) Och du är så vacker i håret. Längtar tills jag ska fixa mitt barr nu :) Ha en mysig helg! PUSS

2009-12-04 @ 14:51:37
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0