Onsdag

Hej :)

Jag vill bara uppmana alla som läser min blogg att det förra inlägget är skrivet av Filip. Han ville gärna skriva ett inlägg på min blogg och jag trodde det skulle bli en sån där vanlig kontaktannons som han brukar skriva men den här gången blev det... Något annat! Tack för det Filip ;)

Snart är det dags för mattelektion.. Sista innan nationella på fredag. Plus att vi får veta hur provet gick idag. Wiho!

LOVE YOU BABE!


 

Ps! Mina hörlurar var SLUT!! Gissa om Rickard fick spö av mig inne på affären. Det var ju faktiskt han som råkade lägga dom på golvet så Dito kunde ta dom.. Men han köpte ett par nya rosa till mig med döskallar från skullcandy. Så jag är glad igen, även om jag såklart helst hade velat haft de gamla. Vilket ilandsprobelm!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha ;)



Kan tyvärr inte imorgon förmiddag. Ska till skolan och skriva prov då :) PUSS

2009-12-09 @ 19:45:38
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0