1a december

God morgon :)

Nu är det 24 dagar kvar till julafton och mina julkänslor är på topp. Åh vad jag älskar julen! Nu ätnligen får jag ta min första choklad i min chokladkalender som jag fått av mamma! Undrar om Rickard märker om jag tar hans också? ;) Haha..

Jag och Dito har varit ute på morgonprommen nu. Solen tittar ju fram. Då blir jag GLAAAAD!!!
Idag ska jag fortsätta med mitt plugg. Har ju två prov kvar och matteprovet måste jag verkligen lägga ner en hel del tid på. För det ska jag verkligen klara och helst mer därtill!!

Psykologiprovet gick helt ok igår kväll. Skönt att vara av med det :)

Det blev bara plugginfo i detta inlägg. Men men..
Ha en bra dag!

 

Jag och vovven är ensamma hela dagen lång! Mysbebisen <3


 

Här fick Dito en egen supremeburgare från MAX. Gissa om han njöt! haha..

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Är det jag som sitter bredvid dig på din profilbild? ;) Hihi.

2009-12-01 @ 12:16:15
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0