Blockbustermenyn är den bästa!

Nyss hemkommen från bion. Var och såg den tredje och sista filmen av Stig Larsson; Luftslottet som sprängdes! Den var bra. Hon var lika snygg och cool i den här filmen som hon är i de två andra. Noomi Rapace alltså.. såklart!

Och Dito hade skött sig så bra. Inget försört när vi kom hem. Skönt! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min lillgos. Imorn är det plugga som gäller, och sista lektionen innan matteprovet. Jag tvingades säga nej till jobb, annars hade jag missat lektionen och det känns som den är behövlig för att klara provet. Har endel frågetecken som måste klarnas upp. :P

GOD NATT!



Jag i mitt nya söta pannband med en liten ros på (från Cubbe) och Rickard med sin "försöker-köra-medan-någon-är-dryg-och-fotar"-min. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0