Blåmärke?

Thaimat är allt bra gott :) Rickard har kommit på att man kan beställa hem mat på nätet, haha! Och då är det en klocka som räknar ner på datorn när man beställt så man ser hur länge det är kvar tills maten är klar. Så nu är det ju så himla enkelt att beställa hem mat att man aldrig mer vill laga mat hemma.

Mitt matteprov gick helt ok. 19 av 29. Ett och ett halvt poäng ifrån VG. Men men.. Jag behöver ju inte mer än godkänt.. Måste plugga imorn för på fredag ska jag ha det sista provet för den här terminen. Mattenationella. Det kommer nog gå bra!

Ikväll kommer lillebror och ska sova här. Mysigt!
Hmm jag hade inget vettigt alls att skriva märker jag. Men ha en trevlig kväll :)

 

Hur kul är inte det här då? Det är inte alla som får skavsår mellan låren för att benen går ihop ;) Men jag har då fått det jag! Haha åh vad jag tyckte det här var roligt :P




Kommentarer
Postat av: Jenna

HAHAHAHAH du är rolig du Evelina! :D



Ja, du måste med på nästa pass jag ska på, annars ;) Ska ni gymma imorn eller? PUSSPUSS

2009-12-09 @ 21:27:13
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Inte filip

Rickard kommer nog bli sååå mycket mer fitt när han sitter hemma å spelar tv spel å beställer mat från nätet ;)

2009-12-09 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0