Bättre kan jag!

Åh vad dåligt mitt nationella gick.. BLÄ! Men jag tycker att det inte borde dra ner mitt betyg ändå, jag har ju klarat de andra proven liksom. Jaja jag får helt enkelt vänta och se!

Bion igår var bra :) Det är ju egentligen inte riktigt min typ av film med människor som fövandlas till vargar och så men den var bra ändå! Men jag tycker att Stieg Larsson filmerna är SÅÅ mycket bättre!

Från och med idag är Rickard Bond. James Bond! ;) Ända tills på tisdag för då ska han opereras!!! Är så glad för mitt lilla hjärtas skull. Äntligen ska du slippa det där tröket.

Ikväll blir det nog en sväng ut till Häsen.. Ovanligt ;) Sen blir det jobb lördag, söndag. PLUS att det är julbord imorn med Cubus och efter det kanske det blir utgång? Vi får la se.


Le och vad glad.
Kram hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0